Περί Κερατέας Β μέρος
ΚΑΙΡΑΤΙΟΣ – ΚΕΡΑΤΙΟΣ
ΚΑΙΡΑΤΕΑ – ΚΕΡΑΤΕΑ
ΚΑΙΡΑΤΟΣ – ΚΕΡΑΤΟΣ
Ο Στράβων γράφει ότι η πόλις της Κνωσσού στα παλαιότατα χρόνια λεγόταν Καίρατος και οι κάτοικοι της Καιράτιοι.
Η λέξη είναι Δραβιδιακής δηλαδή προελληνικής-προελεύσεως και σημαίνει την ισχυρά οχυρωμένη και περιτειχισμένη πόλη ή ακρόπολη.
Ως προελληνική και στην συνέχεια Ελληνική λέξη, στην συνέχεια της ροής των αιώνων γράφτηκε με Ε (έψιλον) αντί για ΑΙ και συμβολίζει την δύναμη, τον πλούτο και την θεϊκή καταγωγή.
Βέβαια, όποιος τόπος φέρει το όνομα αυτό, πέραν των προαναφερομένων ιδιοτήτων σχετίζεται και με τις διαδρομές του ΔΙΟΣ ως ταύρου. Επομένως πόλεις
όπως η Καίρατος (ΚΝΩΣΣΟΣ), ΚΑΙΡΑΤΙΟΣ ΚΟΛΠΟΣ, ΚΑΙΡΑΤΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
έχουν σχέση με τον ΔΙΑ.
Η Κωμόπολη Κερατέα Αττικής έχει το προνόμιο να συνδυάζει την δύναμη του Πανός
λόγο του Πάνειου όρους που δεσπόζει της περιοχής αλλά και τ’όνομα να περιέχει την ανάμνηση του περάσματος του ΔΙΟΣ από την περιοχή.
Εξάλλου το πανάρχαιο όνομα του Πανείου όρους είναι Αττικός ΟΛΥΜΠΟΣ
τοπωνύμιο ΑΙΟΛΙΚΗΣ ασφαλώς προελεύσεως.
Συμπερασματικά η Καίρατος της Αττικής δηλαδή η Κερατέα θα προσελκύει σίγουρα το ενδιαφέρον των εξουσιαστών και χειραγωγών των μαζών λόγο των ενεργειών του ΠΑΝ-ΟΣ και του ΔΙΟΣ.
Ο λαμπρότερος αστέρας του ταύρου Λαμπαδίας ή ALDEBARAN συμπίπτει με την Κνωσσό.
Οι πυραμίδες της Αιγύπτου σχετίζονται επίσης με τον ALDEBARAN και τον ΩΡΙΩΝΑ. Τα πέντε άστρα της γωνίας του αστερισμού του ταύρου συμπίπτουν με αντίστοιχα ΜΙΝΩΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ: ΚΝΩΣΣΟΣ – ΛΥΤΤΟΣ – ΔΙΚΤΑΙΟΝ ΑΝΤΡΟΝ – ΜΑΛΛΙΑ. Όπου υπήρχε η πέμπτη ΜΙΝΩΙΚΗ πόλη όπου βρίσκεται σήμερα η Χριστιανική Μονή ΚΕΡΑΣ.
Το Κεράς Όρος διαβάζεται και ως Κέρας ήτοι Κέρατο του ταύρου του ΔΙΟΣ.
Δεν γνωρίζουμε τι σχήμα θα προκύψει στον επιχθόνιο αλλά και ουράνιο χάρτη εάν συνδέσουμε την κερατέα τις Αττικής με τις πέντε ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ και τις πυραμίδες τις Αιγύπτου, οι οποίες και αυτές σε αστρική προβολή εισχωρούν στον ALDEBARAN και στην ζώνη του ΩΡΙΩΝΟΣ.
Δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι από τους προ-Έλληνες ΔΡΑΒΙΔΕΣ – ΔΡΑΒΙΔΑΙΟΥΣ – ΔΡΑΒ-ΙΔΑΙΟΥΣ – ΔΑΙ-ΒΙΔΑΙΟΥΣ πρόεκυψαν τρεις πολιτισμοί : 1) Ο Ελληνικός
2) Ο Αιγυπτιακός 3) Ο Ινδικός.
Στις επτά προαναφερόμενες κορυφές μέσα στις οποίες συμπεριλήφθησαν και οι πυραμίδες της Αιγύπτου λόγω της σχέσεως τους με τον ALDEBARAN – ΛΑΜΠΑΔΙΑ , μπορούμε να προσθέσουμε την Κωνσταντινούπολη λόγω του Κεράτιου κόλπου ο οποίος περιέβαλε οχυρωμένος την Κωνσταντινούπολη.
Η διάσωση του τοπωνυμίου ( Κεράτιος ) στην Κωνσταντινούπολη μας βάζει σε υποψίες ότι στα πανάρχαια χρόνια η εν λόγω Πόλις καλείτο ΚΑΙΡΑΤΟΣ.
Έτσι εν μέρει εξηγείτε και η διαχρονική σχέση Κωνσταντινουπόλεως – Κρήτης
Και οι θρύλοι που συνδέουν αυτές τις δυο περιοχές.
Με αλλά λόγια υπήρξε ΜΙΝΩΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ στην Κωνσταντινούπολη και δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι ΜΙΝΩΣ , ΜΙΝ-ΩΣ , έχει ως μετάφραση την ισχυρή αρσενική ενέργεια ( ΜΙΝ ) όπως ισχυρή αρσενική ενέργεια διαθέτη ο ταύρος του οποίου τα ΚΕΡΑΤΑ ( ΚΑΙΡΑΤΑ ) αποτελούν το κατ’εξοχήν σύμβολο του Μινωικού Πολιτισμού και από τα οποία κέρατα πήρε το όνομα της η ΚΡΗΤΗ – ΚΑΙΡΑΤΗ – ΚΑΙΡΗΤΗ – ΚΡΗΤΗ – ΚΡΕΤΑ – ΚΑΙΡΕΤΑ.
Πηγες : 1) Η Ακρόπολη μέσα από τα γαλανά μάτια της Θεάς Αθηνάς
(Γεώργιος Β. Μπαλτογιάννης)
2) Στις μέρες του μεγάλου βασιλιά της Κρήτης Μίνωα.
(Νικόλαου Μαργιωρη)
3) Προσωπικές μου συνθέσεις και επεξεργασίες στοιχείων καθώς και δικά
μου πορίσματα εξαχθέντα και προσαρμοσμένα και τις εξελίξεις των
ήμερων μας.
Κυριακή 15/05/2011
Υ.Γ. Το εν λόγω άρθρο γράφτηκε σε ημέρες του ζωδίου του ταύρου…
οπό "ΩΡΟΜΕΔΩΝ "
Εδω μπορείτε να διαβάσετε το Α μέρος
http://oeaf.blogspot.com/2011/05/blog-post_16.html