Τρίτη 30 Απριλίου 2013




Στην αρχαία Ελλάδα, γράφει ο Μ. Τιβέριος, όπως και σε πολλές θρησκείες του αρχαίου κόσμου, απαντώνται παραδόσεις σύμφωνα με τις οποίες θεοί γνώρισαν τον θάνατο και στη συνέχεια την ανάσταση. Ο Διόνυσος είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα θεού που πέθαινε και ανασταινόταν κάθε χρόνο

 Ο Απρίλης είναι ο μήνας στη διάρκεια του οποίου έχουμε την πιο μεγάλη γιορτή των ορθοδόξων Χριστιανών, που είναι τα Πάθη και η Ανάσταση του Κυρίου. Ιδιαίτερα για τους Ελληνες η γιορτή αυτή αποκτά πρόσθετη σημασία, αφού αρκετές φορές η Ανάσταση του Θεανθρώπου συσχετίστηκε με την ανάσταση της ίδιας της φυλής, ενώ συγχρόνως τους θύμιζε και πανάρχαια θρησκευτικά και λατρευτικά δρώμενα που η αρχή τους χάνεται στο βάθος των αιώνων, σε χρόνους πολύ πριν από τον ερχομό του Σωτήρα.

 Σε πολλές θρησκείες του αρχαίου κόσμου και στην αρχαία Ελλάδα απαντώνται παραδόσεις σύμφωνα με τις οποίες θεοί γνώρισαν τον θάνατο και στη συνέχεια την ανάσταση, όπως π.χ. ο φοινικικός Αδωνις ή ο ελληνικός Διόνυσος. Επειδή μάλιστα συχνά οι τεθνεώτες και αναστάντες αυτοί θεοί συμβαίνει να είναι θεοί της γονιμότητας, πολλοί έχουν υποστηρίξει ότι η ιδέα αυτή του θανάτου και της ανάστασης εκ νεκρών είναι παρμένη από την ετήσια εναλλαγή των εποχών, όπου το νέκρωμα της φύσης κατά τη διάρκεια του παγερού χειμώνα το διαδέχεται το ξαναζωντάνεμά της κατά τη διάρκεια της ζωοδότρας άνοιξης. Επομένως με τα πάθη αυτά των θεών συμβολίζονται οι λειτουργίες της ίδιας της φύσης και, όπως είναι γνωστό, η πίστη συχνά εκφράζεται με συμβολισμούς.

 Γύρω από τον ετήσιο αυτό αγώνα ανάμεσα στην ακαρπία και την ευφορία της γης υφάνθηκε και ο ιστός αρκετών αρχαίων μυστηριακών τελετών, γι’ αυτό ακριβώς και η συνήθης εποχή διεξαγωγής τους ήταν το τέλος του καλοκαιριού ή η αρχή του φθινοπώρου, με τα πρώτα πρωτοβρόχια. Τα μυστήρια, που γνώρισαν ιδιαίτερη άνθηση κατά τους χρόνους της ύστερης αρχαιότητας, υπόσχονταν στους μυημένους σ’ αυτά μόνιμη σωτηρία και μια ευτυχισμένη μετά θάνατον ζωή. Ετσι, σε δημόσιες αλλά κυρίως σε απόκρυφες τελετουργίες, οι πιστοί σκηνοθετούσαν τις διάφορες φάσεις αυτού του αγώνα, αναπαριστώντας τις ποικίλες περιπέτειες του πάσχοντος θεού τους.




Ο θάνατος και η ανάσταση
 Οπως παρατηρεί ο Πλάτων, καθώς ο άνθρωπος πλησιάζει προς τον θάνατο αρχίζει να σκέπτεται για πράγματα που πριν δεν τον απασχολούσαν καθόλου, ενώ συγχρόνως αρχίζει να δίνει πίστη και σε δοξασίες υπερφυσικές. Ετσι και στην αρχαιότητα, πολλοί πίστευαν ότι με τις μυήσεις αυτές θα βοηθηθούν να κερδίσουν την πολυπόθητη αθανασία και ακόμη θα αποκτήσουν τη δυνατότητα και μετά θάνατον «να διασκεδάζουν και να χορεύουν» σε καταπράσινους λειμώνες στον καθαρό αέρα.

 Ορισμένοι θρησκειολόγοι έχουν υποστηρίξει ότι η κεντρική ιδέα όλων αυτών των μυστηριακών θρησκειών ήταν ο θάνατος και η ανάσταση και έχουν συνδέσει τους σχετικούς μυστηριακούς μύθους με τα πάθη κάποιου θεού. Ετσι έχουμε τον θάνατο του Διονύσου, του Αττεως, του Οσίριδος. Στα μυστήρια που σχετίζονται με τους θεούς αυτούς συναντούμε ακολουθίες πένθους που στη συνέχεια τις διαδέχονται τελετουργίες χαράς και αγαλλίασης. Το αβάστακτο πένθος της Ισιδος για τον φόνο του αγαπημένου της αδελφού και συντρόφου, του Οσίριδος, που τον είχε κατακρεουργήσει ο θεός της σκιάς Σετ (ή Σεθ), σταματά όταν βρίσκει και συναρμολογεί όλα τα διαμελισμένα κομμάτια του, δίνοντάς του ξανά τη ζωή. Το ίδιο συμβαίνει και με τους πιστούς της. Μιμούμενοι τη θεά τους, αναζητούν τον Οσιρι, κτυπώντας με αλαλαγμούς τα στήθη τους. Μόλις ξαναντικρίζουν τον θεό, τότε τον θρήνο τον διαδέχεται ανείπωτη χαρά. Ο Πλούταρχος προτρέπει τα βάσανα της Ισιδας, όπως αναπαριστάνονται στις σχετικές τελετές, να γίνονται μαθήματα ευσέβειας και παρηγοριάς για όλους τους θνητούς που τους βρίσκουν τέτοια κακά.

 Ο Ιούλιος Φίρμικος Ματερνός, πολιτικός και συγγραφέας του 4ου αι. μ.Χ., που αλλαξοπίστησε και έγινε Χριστιανός, μας παραδίδει ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικές με παγανιστικές μυστηριακές τελετές. Ετσι ανάμεσα σε άλλα μας περιγράφει και μια σκηνή κατά την οποία μπροστά σε ένα ομοίωμα κάποιου θεού, που κείτονταν νεκρός πάνω σε ένα φορείο, εξελίσσονταν σκηνές οδυρμού και θρήνου.



Η «επίκλησις» του Διονύσου
[στη φωτό , το θείον Βρέφος Διόνυσος με φωτοστέφανο]





 Ο Διόνυσος, χωρίς αμφιβολία, ήταν κι αυτός ένας θεός της βλάστησης και σαν τέτοιος ήταν ένας πάσχων θεός, που πέθαινε και ανασταινόταν κάθε χρόνο. Ωστόσο τα επεισόδια που σχετίζονται με τον θάνατό του, ο οποίος προκαλούσε τον μαρασμό της φύσης, μπορούμε να πούμε ότι δεν αποτελούσαν σημαντικό μέρος της όλης διήγησης. Εκτός από αναφορές στον βίαιο θάνατό του και τον διαμελισμό του υπήρχαν και παραδόσεις που έκαναν λόγο και για μια ομαλή κατάβασή του στον Αδη, προκειμένου να φέρει στον πάνω κόσμο, στον κόσμο των ζωντανών, τη μάνα του τη Σεμέλη.

 Η κάθοδός του αυτή έγινε από την Αλκυονία λίμνη στη Λέρνα της Αργολίδας, για την οποία υπήρχε παράδοση ότι ήταν απύθμενη. Ετσι κανένας στην αρχαιότητα, ούτε και ο ίδιος ο αυτοκράτορας Νέρων, δεν είχε μπορέσει να μετρήσει το βάθος της. Στους Δελφούς, μέσα στο άδυτο του ναού του Απόλλωνος, «παρά το χρηστήριον», έδειχναν τον τάφο του θεού. Ο Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς, που έζησε προς τα τέλη του 1ου αι. π.Χ., μιλά για θρήνους κατά τη διάρκεια «των διονυσιακών παθών». Αλλά για τις τελετουργίες τις σχετικές με τον θάνατό του, όπως άλλωστε και γι’ αυτές που σχετίζονται με την ανάστασή του, ξέρουμε λιγοστά πράγματα. Κύρια αιτία ήταν η ευσέβεια των αρχαίων συγγραφέων που δεν ήθελαν να κοινοποιήσουν τίποτε «περί ων ου θέμις τοις αμυήτοις ιστορείν».

 Ενα χαρακτηριστικό στοιχείο των τελετουργιών που συνδέονται με την ανάσταση του θεού ήταν και το κάλεσμά του, η «επίκλησις», από τους πιστούς του, που τον καλούσαν, ακόμη και με μικρές σάλπιγγες, να ανέβει και να παρουσιαστεί σ’ αυτούς.

 Στον κόσμο των Ιώνων η «επιφάνεια» του θεού γινόταν κατά τη διάρκεια των Ανθεστηρίων. Ενα σημαντικό δρώμενο της γιορτής αυτής, που είναι πολύ χαρακτηριστικό ότι γιορταζόταν και αυτή κατά τη διάρκεια της άνοιξης, ήταν ο ερχομός του θεού πάνω σ’ ένα τροχοφόρο πλοίο.

 Το ότι ο Διόνυσος ερχόταν με ένα πλεούμενο πιθανόν να οφειλόταν στο ότι ο θεός είχε κατεβεί στον Κάτω Κόσμο μέσα από μια λίμνη, την Αλκυονία. Αλλά και ο Αριστοφάνης στους «Βατράχους» του βάζει τον Διόνυσο να κατεβαίνει στον Κάτω Κόσμο από μια περιοχή της Αθήνας, που την έλεγαν Λίμναι, και της οποίας το όνομα σαφώς υποδηλώνει και πάλι κάποια λίμνη ή έστω ένα βαλτότοπο.

 Με τη θριαμβευτική επανεμφάνιση του θεού οι πιστοί του ξεσπούσαν σε ουρανομήκεις φωνές και χαρούμενα τραγούδια και ξεφάντωναν με χορούς και πανηγύρια. Και εκτός από πάσχοντες θεούς στην αρχαία μυθολογία υπάρχουν και ήρωες που είχαν κατορθώσει να νικήσουν τον θάνατο, όπως ο Ηρακλής, ο Ορφέας, ο Καπανέας κ.ά.

 Μετά από τα παραπάνω μπορούμε να υποθέσουμε ότι το μέγα θαύμα της Ανάστασης του Χριστού, το σημαντικότερο ασφαλώς γεγονός της επίγειας ζωής Του, κατά το οποίο έχουμε τη νίκη της ζωής και την ήττα του θανάτου, έγινε πιο εύκολα κατανοητό από τους Ελληνες· και από τους υπόλοιπους ελληνίζοντες της όψιμης αρχαιότητας, που αποτελούσαν το πιο σημαντικό και συνάμα το πιο ζωντανό κομμάτι του τότε γνωστού και πολιτισμένου κόσμου. Γιατί ανάλογα συμβάντα διηγούνταν και για τους θεούς και ήρωες που είχαν στεριώσει και είχαν κυριαρχήσει στα μέρη τους πολύ πριν κάνει την εμφάνισή Του ο Ναζωραίος.

Μιχάλης Α. Τιβέριος, καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.



ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟΝ/visaltis.net

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013









Γράφει ο Κωνσταντίνος Φανουράκης





Τα σχέδια της DARPA για το 2014 είναι να επενδύσει 50 εκατομμύρια δολάρια μόνο σε ένα πρόγραμμα για να κατανοήσει  καλύτερα τις λειτουργίες του εγκεφάλου ώστε να ερευνήσει και να δημιουργήσει νέες δυνατότητες για τον ¨άνθρωπο¨..



Σε μια εκδήλωση στον Λευκό οίκο, ο πρόεδρος των Η.Π.Α. Barack Hussein Obama παρουσίασε μια τολμηρή πρόταση σε επενδυτές και επιστήμονες για νέα ερευνητικά προγράμματα …
Ένα από αυτά τα προγράμματα είναι και η βαθιά εξερεύνηση του ανθρώπινου εγκεφάλου, όπου λέγεται πως θα φέρει επανάσταση στην κατανόηση των πραγμάτων γύρω μας και οι δυνατότητες που έχει ο ανθρώπινος εγκέφαλος θα είναι εξωπραγματικές…

-(πως το γνωρίζουν αυτό? Το έχουν πράξει ήδη άλλοι ..)-



Η πρωτοβουλία του προέδρου των Η.Π.Α. για νέα επιστημονικά προγράμματα και την ενίσχυση τους ανοίγει τον δρόμο σε πολλά  κρυμμένα επιστημονικά  Projects να παρουσιάσουν στον κόσμο την τεχνολογία που κατέχουν αρκετά χρόνια και την αποκάλυψη τους και την εφαρμογή τους στον κόσμο και σε πολλά πεδία..


Το νέο πρόγραμμα για την πλήρη εξερεύνηση του εγκεφάλου θα ερευνά τα αρχεία που υπάρχουν στον εγκέφαλο και δεν τα έχουμε ανοίξει ακόμη, τις διαδικασίες που χρειάζονται για να την επίτευξη τους καθώς  και του λειτουργικού συστήματος που μπορεί να αποθηκεύει και να ανακτά τόσο τεράστιες πληροφορίες…
Επίσης  δήλωσε πως αυτό το νέο είδος λειτουργικών γνώσεων  του εγκεφάλου, θα μας δώσει στοιχεία για να μπορέσουμε να  σχεδιάσουμε και να εφαρμόσουμε  την νέα γενιά ηλεκτρονικών συστημάτων. Θα εφαρμόσουμε μια νέα τεχνολογία εμπνευσμένη από τον ίδιο μας τον εγκέφαλο…
Θα μας οδηγήσει και σε γνώσεις σχετικά με τις εγκεφαλικές βλάβες και πως με νέες μεθόδους θα μπορούμε να τις διαγνώσουμε προτού συμβεί η βλάβη και πώς να τις αντιμετωπίσουμε με μια απλή θεραπεία, δήλωσε ο γενικός διευθυντής της  DARPA, Arati Prabhakar.


Η  DARPA  σχεδιάζει να διερευνήσει δυο βασικούς τομείς για να αποσπάσει την περεταίρω κατανόηση του εγκεφάλου. Με νέα συστήματα που απαιτούνται για τη μέτρηση και ανάλυση των ηλεκτρικών σημάτων, τη δυναμική βιομοριακή που στηρίζει τη λειτουργία του εγκεφάλου και τα μαγνητικά πεδία των νευρώνων.
Οι επιστήμονες θα διερευνήσουν επίσης  το τεράστιο φάσμα λειτουργιών και την απίστευτη πολυπλοκότητα του εγκεφάλου, την συνείδηση, τα συναισθήματα και το ενδιάμεσο πεδίο μεταξύ φαντασίας και ονείρου και ¨πραγματικότητας¨… πιστεύοντας πως θα ανοίξουν νέους ορίζοντες και νέους δρόμους αγνώστους προς εμάς μέχρι τώρα…




Η  DARPA  στο πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει την αντιμετώπιση των περιοχών που περιγράφουν τις συνεχόμενες προσπάθειες που αποσκοπούν στην κατανόηση της δυναμικής του εγκεφάλου σε εφαρμογές κίνησης, την επανόρθωση της μνήμης και την κωδικοποίηση της σύνδεσης των νευρώνων, την επιτάχυνση της εντολής για την ανάκαμψη των τραυμάτων, την ενεργοποίηση στα όρια αντοχής και στο στρες.
Έχουν κατασκευαστεί συστήματα ανίχνευσης με νέα τεχνολογία με την συμμετοχή νευροεπιστημόνων για την ανάλυση συνολικών δεδομένων από την ανίχνευση ψυχολογικών σημάτων του εγκεφάλου…



Όλα αυτά η  DARPA τα σχεδιάζει με την συμμετοχή εμπειρογνώμων και επιστημόνων απ’ όλο τον κόσμο που έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με το ίδιο θέμα..



-(Με λίγα λόγια μπορούμε να υποθέσουμε :
Για να βρουν το σήμα και την σύνδεση του εγκέφαλου με  ψυχή και πνεύμα  δεν φτάνουν 50 εκατομμύρια δολάρια)-




Ο.Ε.Α.Φ.



Τρίτη 23 Απριλίου 2013




Ο.Ε.Α.Φ.




Το FBI θα κατασκοπεύει απευθείας συνομιλίες που θα συμβαίνουν. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ  πιο μακριά απ’ όσο θα φανταζόμασταν και υλοποιείται θέτοντας έτσι το νέο ξεκίνημα ελέγχου και παρακολούθησης παγκοσμίως…  για την παγκόσμια κυβέρνηση..

Το FBI θέλει να έχει την πρωτιά στην νέα παγκόσμια αστυνόμευση..



Η τεχνολογία προχωρεί πιο γρήγορα και από τον νόμο, έτσι πολλές υπηρεσίες θέτουν το θέμα στην παγκόσμια ελίτ  για υλοποίηση του νέου προγράμματος παρακολούθησης και με νόμο… (καθώς όλα αυτά τα χρόνια δρούσαν με μυστικό τρόπο με όλες τις τεχνολογίες που είχαν στα χέρια τους εδώ και 40 χρόνια πριν..)



Ο γενικός σύμβουλος του FBI   Andrew Weissman δήλωσε πρόσφατα πως πλέον θα γνωρίζει ο κόσμος πως  μπορούμε να παρακολουθούμε  ζωντανά κάθε κίνηση.

Έτσι θα μπορούμε να συλλαμβάνουμε τους δράστες στην πράξη.. και πριν τολμήσουν να δράσουν , καθώς και αυτό συμβαίνει ήδη εδώ και αρκετά χρόνια….





Ένα πρόβλημα για το FBI είναι ότι οι περισσότεροι  εγκληματίες και μη, όπως τους ονομάζει το FBI …  γνωρίζουν πως μπορούν και αποφεύγουν συζητήσεις για την δράση τους  από τηλέφωνα, διαδίκτυο και άλλα μέσα..

Βέβαια για τους εγκληματίες η παρακολούθηση τους και η σύλληψη τους μέσω της τεχνολογίας είναι ήδη σε δράση εδώ και  χρόνια χωρίς να παρεμποδίζεται από κανέναν νόμο.. αλλά για τους απλούς πολίτες οι οποίοι μπορούν  να κάνουν χρήση κάποιου νόμου και να αποφύγουν μια σύλληψη  είναι ένα  ¨αγκάθι¨  για τις μυστικές υπηρεσίες όλου του κόσμου και όταν  ένας νομοταγής πολίτης ανακαλύπτει κάτι το οποίο δεν θα πρέπει σε ¨ υλη ¨  δημιουργείτε ρήγμα.. το σπάσιμο θα έρθει από αλλού και αλλιώς…

Έτσι θα πρέπει ο νόμος να συμβαδίζει πλέον με την τεχνολογία.







Το διαδικτυακό ¨Δίκαιο¨ ας το πούμε έτσι, είναι κολλημένο στις αρχές του 1990.

Η Ασφάλεια Επικοινωνιών για την Επιβολή του Νόμου ACT

Δίκαιο Wiretap εξακολουθεί να είναι σε μεγάλο βαθμό κολλημένο στις αρχές του 1990. Το 1994 η «Βοήθεια Επικοινωνιών για Επιβολή του Νόμου» γράφτηκε με κάποιες γνώσεις Διαδικτύου, αλλά αυτό ήταν πολύ πριν από το νέα μέσα τηλεπικοινωνιών και των νέων διαδικτύων που υπάρχουν σήμερα...








Για να έχουν κάλυψη σε όλες της τεχνολογίες παγκοσμίως, το FBI  συνεργάζεται με πολλές κοινότητες μυστικών υπηρεσιών όπου και προτείνονται νέοι κανόνες ¨Δικαίου¨  κατασκοπείας όπου θα εφαρμοστούν μέσα στο 2013, δήλωσε ο Andrew Weissman  στην National Press Club στηνΟυάσινγκτον.

Ο  Weissman   δεν αναφέρθηκε μόνο στην παρακολούθηση  Gchat σε πραγματικό χρόνο  αλλά και στην λειτουργία συνομιλίας σε απευθείας σύνδεση διαδικτυακών παιχνιδιών καθώς και σε προγράμματα συνομιλίας όπως το Skype, υπηρεσίες μέσων  αποθήκευσης όπως το DropBox και πολλά άλλα….

(μια σημείωση άπου είχε κάνει και o Ντέιβιντ Πετρέους η DavidPetraeus αναφερόμενος και ως ο υπερκατάσκοπος της CIA)





Αυτός είναι ο στόχος που έχει βάλει το FBI , να μπορεί να πιάνει εγκληματίες αλλά και πολίτες έγκαιρα πριν παραβιάσουν τον Νόμο με Νόμο..

Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980 μπορούσαν και παρακολουθούσαν τις συνομιλίες υπόπτων,  και να καταγράφουν πληροφορίες μέσω τηλεφώνων μόνο με ¨ειδική¨ διαταγή..

Κατόπιν όταν η κινητή τηλεφωνία βγήκε στην αγορά τα πράγματα δυσκόλεψαν αναφέρουν οι τότε υπηρεσίες καθώς θα έπρεπε να περάσουν από πολλά πρωτόκολλα, ¨ειδικές¨ διαταγές και δορυφορικές τηλεπικοινωνίες.. 

Ένα κινητό τηλέφωνο από τότε αναφερόταν και ως ένα ¨φονικό τηλέφωνο¨ καθώς θα μπορούσε να εκραγεί ή και να προκαλέσει μια έκρηξη ως ένας πυροκροτητής..















Πλέον οδεύουμε προς την παγκοσμιοποίηση και οι τρομοκρατικές επιθέσεις όπως προσφάτως στην Βοστόνη Η.Π.Α. και πολλές άλλες πόλεις και χώρες θα ενεργοποιήσουν πρωτόκολλα που έχει προτείνει η παγκόσμια ελίτ για παρακολούθηση και έρευνα κάθε πολίτη που θα θεωρείτε ΠΙΘΑΝΟΝ ύποπτος για εγκληματικές πράξεις  και όχι μόνο… οι συλλήψεις κατοίκων ήδη έχουν ξεκινήσει πρώτα  σαν τεστ  και το βλέπουμε σε πολλές χώρες καθώς  και στην Ελλάδα…

Η τηλεκατευθυνόμενη αιματηρή βία που θα ασκήσουν τα κράτη στους πολίτες τους, συμπεριφέροντας τους σαν εγκληματίες,  έτσι όπως έχουν αρχίσει ήδη με πρώτη την FEMA όπως έχουμε ξανά αναφερθεί … η FEMA έχει την άδεια να δικάσει και να κρίνει εκείνη την στιγμή αν κάποιος θεωρείτε ύποπτος και να του απαγγείλει κατηγορίες χωρίς να δικαστεί είτε είναι αθώος είτε ένοχος όπου και να βρίσκεται παγκοσμίως και αυτό θα ισχύει και για τις υπόλοιπες υπηρεσίας των άλλων κρατών…

Αυτό θα είναι και το ξεκίνημα και η δημιουργία της αντίθετης πλευράς η οποία θα πρέπει να πράξει σαν άτυπη δικαιοσύνη και όχι σαν εγκληματίας όπως έπραξε το ίδιο το κράτος επάνω στους πολίτες… η αρχή θα είναι βίαιη προς κάθε κατεύθυνση αλλά καθώς το χρώμα κόκκινο θα έχει θολώσει τα νερά… του εγκέφαλου θα βρέξει και θα ξεπλύνει την βρωμιά για νέο καθαρό ξεκίνημα κατά της τρομοκρατίας των κρατών και την αρχή μιας νέας παγκοσμιοποίησης… όσο απομακρυνόμαστε τόσο πιο κοντά ερχόμαστε στην παγκοσμιοποίηση και για να επιτευχθεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα θα επιτευχθεί με βίαιο τρόπο..





Τα κομμάτια αυτού του κόσμου θα μαζευτούν να γίνουν ένα αλλά Πραγματικά δεν θα γίνουν ποτέ και μια κυριαρχία πραγματικη δεν θα καταφέρουν να έχουν ποτέ. Θα χωριστούν σε άλλα μεγαλύτερα κομμάτια που θα υποτάσσονται σε μια υποτιθέμενη Αρχή .





Στο θέμα μας επισημαίνουμε πως κρατικές υπηρεσίες θα δουλέψουν μυστικά κατά των παγκοσμίων κυβερνήσεων  και άλλες περισσότερες υπέρ των παγκόσμιων κυβερνήσεων σε αυτόν τον κόσμο και χώρο και στον άλλον όπου έχει συμβεί ήδη… 
Το ρήγμα αυτό θα προσπαθήσουν να το κλείσουν…
 



Το τελευταίο κομμάτι μπορεί να μοιάζει σε μερικούς ως ένα φανταστικό σενάριο διότι δεν τους το επιτρέπει το πνεύμα τους...  Ποιος είπε όμως πως η φαντασία δεν είναι αληθινή…;;;;;







Ο.Ε.Α.Φ.



Τρίτη 16 Απριλίου 2013





Ο.Ε.Α.Φ.




Εμείς μπορεί να φανταζόμασταν το μέλλον πως είναι πολύ μακριά αλλά αυτό μπορεί να εξαρτηθεί από τον άνθρωπο… ίσως όμως το μέλλον έρχεται σε εμάς …

Βλέπουμε την τεχνολογία να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται μέρα παρά μέρα δημιουργώντας νέους ορίζοντες.

Από τις οικιακές συσκευές, την νέα τεχνολογία τηλεπικοινωνιών, κινητά, υπολογιστές, μέσα μεταφοράς κτλ… η Αρχιτεκτονική όμως είναι ο κύριος και ο πρώτος παράγοντας για την κατασκευαστική εμφάνιση τους  που βλέπεις, ο μοχλός για τον επόμενο οραματιστή που θα φανταστεί και θα υλοποιήσει και θα δημιουργήσει άλλες νέες ιδέες που θα οραματιστεί και θα φανταστεί αυτό που έρχεται και υπάρχει ήδη μπροστά μας…




Ο κάθε ένας με τον τρόπο του ακολουθεί το σύνολο και το σύνολο θα ακολουθήσει ένα σχέδιο στο τέλος…













Το Δημαρχείο του Alphen aan den Rijn, στην Ολλανδία.

Αρχιτέκτονας: Erick Van Egeraat.




Το κατάστημα Selfridges, Birmingham, Ηνωμένο βασίλειο.

Αρχιτέκτονες: Future Systems

 





Η Walt Disney Concert Hall, Λος Άντζελες.

Αρχιτέκτονας: Frank Gehry.








Το σπίτι Ναυτίλος στο Μεξικό.
Αρχιτέκτονες: Senosiain Arquitectos  










Το ατσαλένιο σπίτι στο Lubbock  Τέξας, 110 τόνοι ατσάλι χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του, το oποιο μοιάζει με χοίρο..  

Αρχιτέκτων:  Robert Bruno











 Γραφεία χρηματοοικονομικών εταιρειών η εικόνα του κτιρίου απεικονίζει 1000  LTL τραπεζογραμμάτια στην Λιθουανία.
Αρχιτέκτονες: Rimas Adomaitis, Raimundas Babrauskas, Darius Siaurodinas, Virgilijus Jocys.










Ολυμπιακό Στάδιο (Μόντρεαλ, Κεμπέκ, Καναδάς)
Αρχιτέκτων:   Roger Taillibert









Μια κατασκευή  για να ξεριζώσουμε το κακό ετσι αναφερετε στο  (Βανκούβερ, Καναδάς)

Αρχιτέκτων: Dennis Oppenheim









Το σπίτι που λιώνει το αποκαλούν Crooked House στο (Sopot, Πολωνία) και είναι από τα ποιο διάσημα παράξενα σπίτια.

Αρχιτέκτων: Szotynscy Zaleski











Το μουσείο σύγχρονης τέχνης (Niteroi, Βραζιλία) η δομή του πολλές φορές παρομοιάστηκε με Α.Τ.Ι.Α. (UFO)

Αρχιτέκτων: Oscar Niemeyer












Το  μουσείο Μουσικής Ιστορίας και όχι μόνο.. Θα το βρείτε  στο (Σιάτλ, Ουάσιγκτον, Η.Π.Α.) αποκαλείτε ως EMP (Experience Music Project) ιδρύθηκε από τον Paul Allen, συν-ιδρυτής της Microsoft..

Αρχιτέκτων: Frank Gehry













Το ανάποδα κτισμένο σπίτι (Up side Down House)  στο szymbark  στην Πολωνία

Αρχιτέκτων:  Daniel Czapiewski














Τα σπίτια Α.Τ.Ι.Α. στην (Sanjhih, Ταϊβάν) Sanzhi UFO houses.. είχαν κτιστεί το 1978 ως ξενοδοχειακές μονάδες για τουρίστες, μετά από 2 χρόνια   εγκαταλείφθηκαν για άγνωστα αίτια..

Ακόμα και σήμερα τα επισκέπτονται τουρίστες για την αρχιτεκτονική τους και για να φωτογραφήσουν τα λεγόμενα ufo σπίτια..

Αρχιτέκτων:  Άγνωστος  














Το Τρύπιο σπίτι (Η.Π.Α. Χιούστον Τέξας) The Hole House

Αρχιτέκτονες:  Dan Havel και  Dean Ruck  










Το ξενοδοχείο Ryugyong (Βόρεια Κορέα, Pyongyang)

Αρχιτέκτονες: Baikdoosan 
















Ο πύργος CCTV όπου στεγάζεται η κρατική τηλεόραση της Κίνας (Πεκίνο, Κίνα)

Αρχιτέκτονες: Office for Metropolitan Architecture

 East China Architectural Design & Research Institute










Το κτίριο της εταιρίας  Gas Natural φυσικού αερίου (Ισπανία , Barcelona)

Αρχιτέκτονες: Enric Miralles, Benedetta Tagliabue










Η Εθνική Βιβλιοθήκη στο (Minsk, Λευκορωσία)

Αρχιτέκτονες: Mihail Vinogradov και Viktor Kramarenko














Το  Guggenheim Μουσείο (Bilbao, Ισπανία)

Αρχιτέκτονες: Arata Isozaki , Coop Himmelb , Frank O. Gehry










Ο πύργος  30 St Mary Axe η αλλιώς "the Gherkin"  στο (Λονδίνο , Ηνωμένο Βασίλειο )  

Αρχιτέκτονες: Foster και Partners













Η ανάποδη πυραμίδα ονομάζεται και έτσι το δημαρχείο των Τεμπών στην Αριζόνα Η.Π.Α.

Αρχιτέκτονες: Michael και Kemper Goodwin












Η τράπεζα NORD/LB (Ανόβερο, Γερμανία)

Αρχιτέκτονες: Behnisch










Το ασφαλιστικό ίδρυμα LLOYD'S (Λονδίνο , Ηνωμένο Βασίλειο)

Αρχιτέκτων: Richard Rogers
 















Η αψίδα άμυνας (Παρίσι , Γάλλια ) ένα μνημείο για την ανθρωπότητα και τα ιδεώδη..

Αρχιτέκτων: Johann Otto von Spreckelsen











Το ψηφιακό κτίριο που έφερε την τεχνολογική επανάσταση, έτσι το ονόμασαν στο (Πεκίνο , Κινά )

Αρχιτέκτονες: Studio Pei Zhu









Η Λυρική Σκηνή στην Ισπανία το κτίριο της Όπερας όπου εγκαινιάστηκε από την βασίλισσα σοφία και έτσι το ονομάζουν πολλοί  (Palacio de las Artes Reina Sofía)

Το Παλάτι τον Τεχνών Βασίλισσα Σόφια.

 Αρχιτέκτων:   Santiago Calatrava















Το Eden Project στην Κορνουάλη (Ηνωμένο Βασίλειο) είναι ένα τεράστιο ¨θερμοκήπιο¨ με φυτά από  όλων τον κόσμο, οι θόλοι αποτελούνται από εκατοντάδες πλαστικές εξάγωνες κυψέλες και στηρίγματα από χάλυβα. Ο πρώτος θόλος μιμείται ένα τροπικό περιβάλλον και ο δεύτερος ένα μεσογειακό περιβάλλον..

Αρχιτέκτων: Sir Nicholas Grimshaw








Το μουσείο σύγχρονης τέχνης (Graz, Αυστρία)

Αρχιτέκτονες:  Peter Cook and Colin Fournier









Φανταστείτε τι άλλο μπορεί να δημιουργήσει ο ανθρώπινος νους απο το μέλλον
το έχεις φανταστεί ήδη










Ο.Ε.Α.Φ.