Γράφει
ο ΩΡΟΜΕΔΩΝ
Μάτια ερμητικά κλειστά είναι ο τίτλος μιας μυστηριακής ταινίας
του Στάνλευ Κιούμπρικ. Η ταινία αναλύει
την σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού και κάποιες απρόσμενες εξελίξεις στην σχέση
του λόγω της απιστίας, αμφοτέρων.
Η ταινία είναι επιβλητική με υποβλητική μουσική που σε εισάγει
σε μια ατμόσφαιρα μυστηρίου.
Τι θα λέγαμε όμως αν υποθέταμε ότι την έμπνευση του ο σκηνοθέτης
την άντλησε από την Ελλάδα, ιδιαιτέρως από την Αθήνα και ειδικότερα από την οδό
Ερμού?
Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι
στην οδό Ερμού (Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ) υπάρχει ένα σημείο που έχει πολλά κοινά
χαρακτηριστικά με την ταινία.
Για να γίνουμε πιο
σαφείς μιλάμε για το σημείο της Καπνικαρέας όπου τα κτίρια πέριξ του ναού και ιδιαίτερα στην
δυτική πλευρά του είναι ενετικής βενετσιάνικης τεχνοτροπίας, στην ταινία, μέσα
στην μεγάλη αίθουσα οι συνδαιτυμόνες φορούν βενετσιάνικες μάσκες όπως στο καρναβάλι της Βενετίας που συνδέεται
με μαγικές πρακτικές αφού η Βενετία είναι όντως μια σκοτεινή πόλη.
Επιπροσθέτως στην δυτική
πλευρά της Καπνικαρέας υπάρχει το στενάκι της οδού Χριστοπούλου όπου υπάρχει
μια πολυκατοικία στης οποίας τον 2ον η 3ον όροφον
υπάρχει κατάστημα ρούχων με την ιδια επωνυμία οπως ήταν το συνθηματικό για την είσοδο του
κάθε μυημένου στην βίλα των οργίων.
Το συγκεκριμένο κατάστημα
ρούχων στην Ερμού και Χριστοπούλου έχει
στην βιτρίνα του κόκκινα μια μαύρα ρούχα τα οποία είναι αρνητικά χρώματα
καιχρησιμο-ποιούνται σε μαγικές τελετές και πρακτικές.
Επομένως, εδώ έχουμε ακόμα μια σύνδεση της ταινίας με την οδό
Ερμού και το κατάστημα της οδού Χριστοπούλου
το οποίο έχει άριστη θέα προς ΕΡΜΟΥ.
Η είσοδος της Χριστοπούλου από την Μητροπόλεως είναι ακόμα
πιο σκοτεινή και τα δυο γωνιακά κτίρια από την είσοδο του στενού αυτής της
πλευράς είναι περιέργου χρώματος και εκπέμπουν μια παράξενα αρνητική ενέργεια.
Μάλιστα στο αριστερό ροζ-σομόν κτίριο στέκει συνήθως ως
φρουρός μια μαύρη γάτα η οποία παίρνει ασυνήθιστες στάσεις για γάτα, μάλλον
περισσότερο σκύλο και κέρβερο θυμίζει που φυλάει την είσοδο ενός μαύρου τόπου
(ΑΔΗ).
Ακόμα πιο περίεργα είναι τα όντα που βγαίνουν και μπαίνουν
στην Χριστοπούλου και μιλάω για τους γιγαντόσωμης νάνους η νανόσωμους ανθρώπους
που περιπολούν στον συγκεκριμένο χώρο και λέμε περιπολούν γιατί πόλος τους
είναι ο ιερός ναός της Παναγίας της
Καπνικαρέας ο οποίος εορτάζει στα εισόδια της Θεοτόκου και όπου υπάρχει αυτό το
όνομα τότε φανερώνεται ΕΙΣΟΔΟΣ στην ΚΟΙΛΗ ΓΗ και καταβάσιο.
Εάν αναλογιστούμε επίσης ότι οι οδοί Καπνικαρέας,
Χριστοπούλου και η δυτική πλευρά του ναού βρίσκονται ανάμεσα στις κεντρικές
αρτηρίες των οδών Ερμού και Μητροπόλεως όπου κάτωθέν τους χάσκουν πανάρχαια
τεράστια και αχανή σπήλαια των οποίων ακόμα δεν έχει μετρηθεί το βάθος τότε
καταλαβαίνουμε πόσα φριχτά μυστικά κρύβει ο συγκεκριμένος κόμβος και τι ακριβώς
φρουρούν οι ξωτικόμορφοι άνθρωποι η τα ανθρωπόμορφα ξωτικά
Ένα όμως από τα φρικτότερα
μυστικά του συγκεκριμένου ναού είναι η δυτική του πλευρά και δεν θα επεκταθούμε αναλυτικά . Θα πούμε
απλώς ότι αυτοί που ασχολούνται με το COSMOPOLIS PROJECT και το MEGA POLISOMANCY γνωρίζουν
πολλά.
Οι νανοφρουροί πάντως
του εν λόγω πόλου έχουν εποπτεία σε τουλάχιστον δυο παράλληλες οδούς πάνω από
την Καπνικαρέα ανατολικά προς Σύνταγμα δηλαδή στην Ευαγγελίστριας και στην
Φωκίωνος και σε άλλους δυο τουλάχιστον προς τα δυτικά δηλαδή στην Χριστοπούλου
και στην Αιόλου.
Εννοείται ότι υπάρχει έλεγχος και στις Καλαμιώτου και
Καπνικαρέας, κάποια γεγονότα όμως μας κάνουν να πιστέψουμε ότι οι συγκεκριμένοι
ελεγκτές, έχουν μεγαλύτερη ακτίνα εποπτείας με κύριο όμως πάντα μέλημα τον
έλεγχο πέριξ του πόλου και ειδικότερα της φρικτής δυτικής πλευράς.
Όλα αυτά που
αναφέραμε έχουν να κάνουν μόνο με τις πρωινές, μεσημεριανές και πρώτες
απογευματινές ώρες, τις νύχτες τα δεδομένα αλλάζουν και ειδικότερα τις κρύες
νύχτες του χειμώνα όπου φυσούν περίεργοι άνεμοι και διασταυρώνονται οι
ισχυροί άνεμοι της
Αιόλου με την απουσία περαστικών ύστερα από κάποια ώρα δημιουργείται ένα
απόκοσμο αστικό τοπίο (ΑΛΛΟΚΟΣΜΟΣ).
Επιπλέον πολύ
περίεργο είναι το κατάστημα της βορειοδυτικής πλευράς που από τον Αύγουστο
πουλάει χριστουγεννιάτικα είδη και το οποίο έχει μια αλλόκοτη αύρα και
διακόσμηση όλες τις εποχές του χρόνου
(ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΠΑΡΑΤΑΙΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ).
(ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΠΑΡΑΤΑΙΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ).
Να προσθέσω εδώ ότι η
50χρονη νεωκόρος του ναού είναι σχεδόν πάντα σε κατάσταση τρόμου χωρίς να ξέρουμε
τον εμφανή λόγο (απλά τον υποθέτουμε) και όταν κλειδώνει τον ναό φεύγει σαν
κυνηγημένη (γιατί άραγε?).
Άξια τιμής
προσκύνησης αλλά και μελέτης είναι η
εικόνα των αρχαγγέλων Γαβριήλ και Μιχαήλ, όπως μπαίνουμε από την κύρια είσοδο αμέσως
δεξιά σε μια μικρή κόγχη. Βέβαια να συμπληρώσουμε εδώ ότι ενώ ακόμη και σε παλαιότερους
ναούς επιτρέπεται η φωτογράφηση στον συγκεκριμένον
απαγορεύεται ρητώς, μήπως για να μην
εμφανιστεί κάτι περίεργο στο φιλμ η μήπως για
να μην αναλυθούν κάποιες λεπτομέρειες εικόνων, κιόνων, τοιχογραφιών και
ατμόσφαιρας του ναού?
Ο Ερμής είναι ο
προστάτης των σταυροδρομιών και των οδοιπόρων και είναι επίσης αγγελιοφόρος και
ψυχοπομπός. Επειδή ο ναός αυτός και η
κομβική τοποθεσία του κρύβει πολλά μυστικά είμαστε σίγουροι ότι ο ΣΤΑΝΛΕΥ
(ΓΡΑΜΜΕΣ ΛΕΥ) ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ σίγουρα εμπνεύστηκε από αυτήν την τοποθεσία και
επηρεάστηκε από την οδό Ερμού για την σκηνοθεσία…
Πηγές : Strange τεύχος 23,
άρθρο Μαγικά σταυροδρόμια , συγγραφεύς
Ναούμ Θεοδοσιαδης.
Είσοδος στην Κούφια γη,
εκδόσεις : Άγνωστο συγγραφεύς Παντελής Γιαννουλάκης
Περιοδικό Ανίχνευσης τεύχος 3
Strange τεύχος 23 , συγγραφεύς
Σπύρος Μακρής
Προσωπική έρευνα και εμπειρίες του αρθογράφου και σύνδεση
όλων των προαναφερθέντων πηγών.
ΩΡΟΜΕΔΩΝ
code : fidelio
Aroma
Ο.Ε.Α.Φ.